Wednesday, February 16, 2011

CocoaCollagen Power Plus



entry kali ni nak habaq mai aper yang aku pasan setelah 20 bungkus aku minum CCPP ni... yang paling ketara yang aku pasan yelah...kaki aku dulu kalau garu jer mesti ada kesan kesan putih ...kulit kering ..tapi sekarang ko garu la sekuat maner pun kesan putih tu dah tak de dah....yeahhhhhh!!!!!*gumbira sesangat*

Selain tu breast pun dah di oter balik ...yela aku kan baru jew lepas peknen ....so....memang die reshape balik......tu je la yang aku pasan buat masa nih selain di awal awal permulaan tu ko akan rase ada denyutan kat breast ko ..ok tu mungkin proses die mereshape balik...sebab akak yang jual tuh ada cakap benda ni kiter minum ikut orang jugak...ada yang effect cepat minum 10 bungkus pun dah nampak effect yang ketara....so memang aku akan continued minum ni sampai biler biler sebab aku rase harge die pun tak lah mahal so boleh la spend tetiap bulan.......

tu je info buat mase ni tunggu lepas aku minum 50 bungkus lak ...aper effect yang bakal menjelma laks.....ha ha ...poyo kan...

chaw chin chaw...........

No comments:

Post a Comment