Monday, February 28, 2011

wahai wanita wanita....rasa tergugat tak.....?????(ini tajuk ke)

Assalammualaikum..>___<


illustrasi adalah gambar sendiri.....ha ha ha.....( >-<)


Kenapa asik nak hapdet blog jer nih.... pagi tadi kater banyak sangat kojo....ha ha ha.....
ntah ,,,,tetibe je rase macam banyak sangat info nak share..... hi hi hi .....

macam yang aku kater nak share info tentang mak nyah mak nyah kat luar sana yang makan pil hormon (pil perancang) tuk kecantikan,so kat sini ada info sikit sikit yang aku dapat...so ini lah rahsia mak nyah mak nyah yang kulit nya yarabbi kalah kulit ko bedah yang pompuan nih.....ha ha ...termasuk aku jua...... >___< ....peace.....


mak nyah : "i tak buat ape pun. i ambil pil hormon jer"

wartawan : "hmmm..pil hormon? itu saja.Tapi pil tu jenis ape dan macam mana fungsinya pada awak?"

mak nyah :"ala, pil hormon tuh pil perancang keluarga la.Pil yg orang perempuan makan supaya tak pregnant."

wartawan:"macammana caranya dan berapa biji yg di ambil?"

mak nyah :"i sehari makan 2 biji je pil perancang.orang lain tak tau lah,itu terpulang pada diorang.nak makan hari hari pun boleh,tak nak pun tak pe.""pil ni mmg org perempuan makan sebiji sehari,tapi i makan 2 biji  sebab nak bagi t***k dengan punggung nih cepat "naik'lagi pun makan pil ini bukan untuk elak mengandung,kami makan untuk dapatkan pinggul.t***k dan cantikkan kulit je"


BETULKAH PIL INI BERFUNGSI MENUKAR SIFAT LELAKI KEPADA WANITA (kenapa harus caps lock)

Pengambilan pil perancang mampu membuatkan seorang lelaki bersifat kewanitaan.Ini kerana dalam pil perancang terkandung hormon progestron yakni hormon perempuan.

Apabila pil ini diambil berterusan oleh seorang lelaki,hormon testosteron dalam badannya secara automatik menjadi lemah dan tidak dominan kerana kandungan hormon perempuan meningkat tinggi dan mengatasi hormon lelaki.

Sebab itu apabila seorang lelaki ambl pil perancang  sifatnya akan berubah menjadi perempuan,suaranya akan jadi lembut atau tak garau macam biasa,bulu bulu seperti janggut,misai dan bulu kaki tidak akan tumbuh dan payu dara akan membengkak seperti perempuan.

Jika diambil secara berlebihan boleh menimbulkan rasa pening kepala,loya dan muntah.Tapi setakat ini belum ada kita dengar mereka mereka ini mati di sebabkan makan pil ini. >__<

BAGAIMANA PULA JIKA MEREKA MEREKA INI (MAK NYAH) INGIN JADI LELAKI SEMULA

Keadaan ini dapat di pulihkan dengan menghentikan pengambilan pil perancang namun ia memerlukan masa untuk kembali menjadi lelaki normal.

Apabila pengambilan pil ini di hentikan maka paras hormon  progesteron dalam badan akan berkurangan secara perlahan lahan sehingga akhirnya hormon testosteron akan kembali bertindak aktif seperti biasa dan mewujudkan kembali ciri ciri lelaki......


sekian info tuk kali ini ..

chow bedah........

No comments:

Post a Comment