Wednesday, October 13, 2010

lama tunggu baru sampai..rupa rupanya ada dalam post box-part 1

mula mula ingat kan barang yang diorder melalui online tak sampai rupe rupenye dah lama sampai tapi postman letak kat post box sbb ni post express bukannya post laju dorang tak perlukan tandatangan,yang aku pun bukannya tengok post box...last last tipon post malaysia dorang kate dari 30.9.2010 lagi dah letak kat pos box tu...he he he
ni la rupenyer baju yang aku order untuk si pwinsezz yang sorang nih..felissa....he he tomei tak......


and yang nih jugak alang alang offer aku beli la skali dua...tak der la membazir bayar duit pos...
dan
.


.


.


.


.


.
ni la baju yang aku order dan telah dipakai oleh felissa ari ni....


gambar ni aku ambek mase die tgh tido tu pun bergerak2 gak cam tau tau je aku tgh snap gamba die

No comments:

Post a Comment