Tuesday, November 16, 2010

A PINK BOUNCER FOR LISSA AMANI

jom layan gambar dulu........










mesti orang akan kater......aik anak kan dah tige kenapa mesti nak beli lagi ...mesti dulu punyer baby ada bauncer jugak kenaper mesti nak beli lagik kan....hu hu ....(what the ....aku nyer duit kan... lantak la nak beli 10 biji bauncer pun ...what!!!! 10...he he he)

citer nyer cam gini (walaupun orang sebenarnyer tak nak pun tahu ...tapi aku nak gak bagitau ...kater blog ,haruslah menceceh sendiri kan)

dulu mase aiman lahir En.JIWA KACAU memang dah beli bauncer (baucer yang kain jaring jaring tuh)   tapi mase tu kan aku duk ngan mak aku jadi ok lah ..memang bauncer tu pun letak kat situ jer pun tak alih alih ..untuk dalam kete lak aku beli bouncer satu yang comey gak tuk letak dalam kete...sampai lah adam lahir stil guna dua dua bauncer tu gak... lagi pun mase tu aku duduk menyewa kat depan blok mak aku jer so kalau aku nak hangkut 10-20 kali bauncer dari umah mak ke umah aku pun  dalam sehari pun tak per..sebab dekat kan..... 

tapi sejak sebelum felissa amani lahir ni bauncer yang letak dalam keter tu aku dah bagi pinjam kat MY SIL untuk  baby eisya pakai so aku ngan En JIWAKACAU pun dah niat kat dalam hati nak bagi je kat MY SIL jer bauncer tu sbb nak beli baby car sit  tuk letak dalam keter...

masa dalam pantang aku letak je felissa amani kat dalam baby car sit tu bila nak endoi kan dia tido (betul ke ayat endoi tuh....  ;) jadik bile dah stat keje nih baby car sit tuh aku letak je dalam kete so terpaksa lah beli bauncer lagi satu tuk felissa amani lepak lepak kat umah lak....

mane yang aiman nyer bouncer dulu?...yang aiman punyer dulu tuh park kat skool (umah nenek) so tak yah lah nak angkut angkut sampai tingkat nam belas dari taman sri sentosa ke pantai dalam  tuh kan......buat En.JIWAKACAU mengamuk jerk....tak kose nak layan ...so tuh sebab la terpaksa beli yang lagi satu.......

kebetulan dengan kehadiran baby lissa amani rezeki En.JIWAKACAU pun ader la lebih sikit (SYUKUR ALHAMDULILLAH) so carik lah bauncer yang comey sikit and lebih sikit harge die dari yang ada kat skool tu (umah nenek) dan pun mampu milik tak de la mahal sangat pun kan...

So pasni harap harap tak der la lagi orang nak cakap aku lebih kan anak pompuan yang sorang... sumer bende nak yang baru...he he (owh ade ke org nak cakap ...kui kui kui pasan macam artis fofular lak...ngee ngee)

TAPI APER YANG PENTING AKU YANG TERUJA NI GEMBIRA.......

No comments:

Post a Comment