Monday, November 22, 2010

POPULARNYA AKU DIKALANGAN KAMU.....

setelah beberapa waktu keluar dari kepompong berpantang berjumpa teman teman sahabat handai dan saudara mara...(wah ayat.....) maka telinga ini kedengaran bisikan bisikan sumbang mambang mengenai diriku ini ....(ala POPULARKAN HARUSLA ORG BERKATA...waaaa gitu.....)

aku bukan la seorang ibu yang kejam ....anak dalam pantang pun mahu dipakaikan mini gaun ........tapi LANTAK LAH anak aku ...aku yang jaga ...kau ada jaga anak aku...jenguk pun tak der...(kui kui kui...)
tapi aku tak lah sebodoh org yang mengata itu...pakai mini gaun aku tetap BEDUNGKAN anak aku sampai la sekarang walau pun dah habis pantang dan dah start kerje walau di rumah atau di skool anak aku masih dibedungkan.....jadi aku tak de la AMERIKA sangat kan.......   ;)

baju baju yang aku pakai kan tuk anak aku sumenyer untuk yang bersaiz 0-3 bulan haruslah aku memakai kan nyer seberapa banyak yang mungkin (walau pun dalam pantang) ...lagipun aku ni kan kaki jalan takkan mak n apak die je nak bergaya kan so baby pun mesti nak vougue jugak......ngee ngee.... ;)dan baju baby tu sumer duit aku bukan duit orang yang mengata itu.......so jgn la rasa terhimpit sangat dengan umpatan korang sebab sebenarnya tak sikit pun menyusahkan korang ...BETUL TAK apa yang aku bagitau nih...

tapi adat lah oarang mmg akan berkata ...yang itu salah ..yang ini salah ..tapi yang betul takkan di beritahu.....so moral nya di sini jangan ber BLOG kalo tak tahan org mengata..ha ha ha ada kene mengena tak  ha ha..LANTAK la.....

Aku tetap berpegang kepada,orang berkata makne nyer die selalu ikuti perkembangan kiter...wahhh POPULARKAN.....  :) thank u...nak otograph ...... !!!!!!

jom kite layan koleksi LISSA AMANI --- gaun sahaja.......!!!!!!










ok ni jer sebahagian yg ade kat umah..ade lagi kat skool n dalam bakul lom basuh.....hu hu hu 

next entry kite layan lagi...koleksi LISSA AMANI...(huh name dah mcm jadik BRAND plak)

2 comments:

  1. hohoho aku pun kene sound gak dulu..hehehe heeiiii sukati la kan...ADE AKU KESAH??

    ko lgla harus jatuh tahap wajib da..kan lissa tue jutawan kosmetik harus la cantik memanjang...meh arr jumpe mau cium kuat2 si lissa nie..

    ReplyDelete