Monday, November 8, 2010

keje keje keje

 hu hu hu ari ni 8.11.2010 aku stat keje setelah 2 bulan bercuti oooo sungguh windoo pada anak anak ku di skool .......ok mari layanz gambo ape yg aku dapat masuk masuk keje......

tajuk hadiah




from zz

from ajak





tak pasti from ???? wei bgtau akuuuu saper nih



from cik na




from amin....bile mase aku org kanan ko nih..aku org kiri laaa...la la la
 
from nori..staff baru dari sabah yg wat keje aku masa aku menternity....

from khairi...kottttt!!!!

from cc asmah

from..tatau...ni pun saper weiiii..any way to che gak

from acha.....


2 comments:

  1. k'zu..!!!
    ntah pape...
    1st day dh pakai baju kebaya!! =p

    ReplyDelete
  2. he he bukan nak tunjuk badan erkkk...huh walau pun sebenar nyer mmg pun (what de heck hu hu???) sbenarnyer supaya senang nak selak jew...baby lissa kan brest feed....hu hu hu

    ReplyDelete